vrijdag 5 oktober 2012

AVLS clubmatch 2012

Afgelopen zondag had de AVLS weer zijn clubdag, met dit jaar ook weer een clubmatch. Ik had Avram ingeschreven in de jeugdklasse reuen.
Ontzettend benieuwd hoe hij zich zou gedragen in de ring en tussen alle mensen.
Ralf en ik vertrokken samen met Mika en Avram naar Hoendeloo nadat we Lilo bij mijn ouders gedropt hadden.
Bij aankomst om 09.40 uur was het echt al heel druk. Gezellig!! Zoveel bekende en zooooveel Saarloosjes en zonnig weer, dit moest wel een ontzettend leuke dag gaan worden.

Links Zazou, de moeder van Mika en rechts Mika.
 
Het was wel een verassing om Zazou te zien, de moeder van Mika. Zazou is alweer 12 jaar, Mika wordt in december alweer 10. Vond het daarom wel leuk om moeder en dochter samen op de foto te zetten.

Wachten tot we aan de beurt zijn.

Nog steeds wachten



Jaaa 2e plaats open klasse reuen
Avram deed het ontzettend goed, zelfs het betasten door de keurmeester ging buiten verwachting goed. Okay hij vond het niet leuk maar hij deed het wel.

Onderstaande foto's zijn genomen door andere en die heb ik links en rechts even van internet geplukt ;)


Rechts mijn oude muts Mika

Mika en ik pupjes knuffelen.




Avram boven op Mika

Het werd inderdaad een ontzettend leuke dag. De sfeer was heel relaxed. Mijn hondjes hebben zich keurig gedragen... op naar een volgend jaar!!

4 opmerkingen:

  1. Wij vonden het ook een zeer gezellige en geslaagde dag. Ook wij hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om Nikita samen met moeders Zazou op de foto te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke serie Audry!
    die foto van Mika bij het puppieknuffelen.... en wat goed van Avram, zoals hij de dag doorstaan heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer super leuke foto's :D Go avram volgende keer is meneer 1 kan niet anders ;) !!!
    Vind die laaste foto ook wel echt geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke fotos! Ziet er uit als een een gezellige dag.

    Groetjes Joyce Schreurs

    BeantwoordenVerwijderen