woensdag 17 oktober 2012

Met oma Mika bij de pupjes!!

Afgelopen zaterdag voor de laatste keer naar de pupjes toe voordat ze het nest zouden verlaten. Mika had ik mee genomen. Bantu en Mika kunnen zo goed met elkaar dat we het eigenlijk wel aandurfde om  haar mee te nemen en te introduceren aan de pups.
Eerst buiten de kennismaking met Bantu en daarna naar binnen.
Mika heeft genoten en Ellen en ik dus ook.
Zo leuk om te zien hoe Mika met de pups omging, een echte oma dus... Bantu wel blij kon ze die nageltjes en tandjes dus delen met Mika.

Kleine wasbeurt door Mika
Mika vind alles best







3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend lieve foto's en wat een dondersteentjes zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedendag heer/mevrouw.

    Ik ben al jaar bezig opzoek naar saarloos pup, en tot nu toe geen succes.
    Daardoor stuur ik de vraag als jullie meer informaties hebben over kennels of fokkers van Saarloos die pups hebben om te verkopen.

    Hoor ik graag van u,

    Alvast bedankt,

    Met vriendelijke Groeten,

    Chris Feiden.


    PS: E-mail : alexandrefeiden@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen