vrijdag 2 december 2011

Beetje ziek! (4 december 2006)


Gisteren morgen had Mika zoals ik al geschreven had overgegeven. Niets aan de hand, normaal gesproken.
Gisteren middag wilde ze al niet zo goed eten maar ze at toch haar bakje leeg.
Daarna begon het dus…… tot gisteravond laat de hele tijd overgeven.
Niets bleef er binnen, geen eten en geen water.
Begon me toch stiekum een beetje zorgen te maken, ze lag naast me op de bank een beetje te kreunen.
Reageerde eigenlijk op niets en de andere honden mochten niet in de buurt komen.
Met een niet zo’n lekker gevoel ben ik ‘s avonds gaan slapen in de hoop deze ochtend een andere Mika aan te treffen.
Gelukkig vond ik vanmorgen een kwispelende Mika in haar werpkist. Vol enthousiasme liep ze met me mee om Dhungar en Alice te begroeten.
Daarna nog even een bakje voer opgegeten en ze was weer helemaal de oude……..GELUKKIG!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten