vrijdag 6 april 2012

Foto's Chaam (4 juni 2007)

Nog even een paar foto's plaatsen van onze wandeling in Chaam.
Ik was samen met Gerrie en van de honden had ik Mika en Dhungar mee genomen.
Zelf had ik mijn fototoestel niet bij dus al deze foto's heb ik of bij iemand anders weg gepikt (Okee ze weten er vanaf natuurlijk)
of heb ik toe gestuurd gekregen!!!!


Mika op jacht!!

Nou ze was weer behoorlijk op dreef die Mika, regelmatig in de
struiken te vinden waar ze het ook nog voor elkaar kreeg twee keer
een muis te vangen.
Die daarna uiteraard smakelijk opgegeten werd!!! (Jakkes)


Ik samen met Andor!!!


Mika, Dhungar en Andor

 

Andor met zijn pootjes in de bagger!




Het werd een gezellige middag met veel Saarloosjes en niet te vergeten ook nog enkele Tsjechen.
Gelukkig geen problemen met andere honden en ook onderling ging alles eigenlijk hartstikke goed.
Op naar de volgende wandeling!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten