vrijdag 6 april 2012

Pinkstershow Arnhem (29 mei 2007)

Afgelopen zaterdag deed ik met Mika en Dhungar mee aan de hondententoonstelling in Arnhem.
Normaal gesproken doen er maar een paar Saarlozen per show mee maar dit keer keer stonden er 25 ingeschreven. (?)
Helaas voornamelijk van de NVSWH. De Nederlandse rasvereniging. Aangezien mijn honden daar niet vandaan komen net zoals nog 5 andere honden was van te voren al duidelijk dat wij niet als
winnaar uit de bus zouden komen.
(Ze hadden, eerlijk is eerlijk, ook een paar hele mooie honden bij)
Natuurlijk al helemaal niet als de keurmeester van de rasvereniging blijkt te zijn.
Toch hebben Mika en Dhungar beide een goed keuringsrapport gekregen alleen de waardering van Dhungar viel me in dit geval tegen. Beide een ZG.
(Dus weinig foute dingen kunnen vinden en geen goede eind beoordeling gekregen).
Maar ja dat wisten we van te voren.
De dag was heel geslaagd en gezellig en we hebben toch ook nog wel goede reclame voor onze hondjes kunnen maken.



Djurre Dhungar "kwispel" de Ley'va Geen één hond staat vrolijk kwispelend in de ring behalve
die twee van mij!!!



Mika in de ring, het liefst tegen je aan hangen en dat moet nu juist
niet.

 
Karen en ik samen met Lotje (Bella Lotte Terra Lupa)en Mika



Geen opmerkingen:

Een reactie posten